dinsdag 15 maart 2016

Mevrouw dot Fotografie

Na bijna een jaar bijkomen van de griep & longontsteking heb ik het gevoel dat ik weer een beetje ben. Hehe dat werd tijd! Niet meer op het oude niveau, maar wel weer zo ver dat ik weer zin en de kracht heb om dingen te gaan doen. Vooral het fotograferen heb ik weer opgepakt en dat bevalt meer dan prima.
Het aller-aller-allerliefst heb ik mijn eigen studio met mooie omgeving eromheen waar ik in opdracht kan werken met babies, kinderfeestjes met mini modelletjes, gezinnen, stellen enz, maar je kan niet alles hebben. Het gevaar zit 'em in niet teveel willen. Dat laatste zal altijd een grote uitdaging blijven.
Maar zo af en toe een betaalde shoot zou al super zijn!

Afgelopen zondag was het mooi weer (wel koud!) dus gingen we met z'n viertjes op zoek naar mooie locaties. Die vonden we in het Havenkwartier. Tessa wilde wel model zijn, maar daar aangekomen bleek het toch iets te druk voor haar. Dus schoot ik snel een paar foto's en liet haar verder maar met rust. Een model met een rotbui was nou niet wat ik in gedachten had.
Ook wilden Rik en Jesse foto's maken, wat dus betekent dat we onze enige camera ineens met z'n drietjes moeten delen. Niet zo heel handig ;)
Jesse begint na zijn examen aan de opleiding audio visuele vormgeving en dan de kant van de fotografie (YEAH!) en film. Dus hij heeft hij nog een heel jaar om een portfolio aan te maken. Dat komt wel goed, hij heeft er oog voor. Kan hij niks aan doen, zit in de genen (familiegrapje)

Onderstaande foto's heb ik van mijn favo model gemaakt:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten