zaterdag 23 juli 2016

Macro fotografie

De macro voorzet lens.

Macro fotografie leek me altijd al erg leuk om te doen, maar een goede macro lens is behoorlijk prijzig. Gelukkig bestaan er ook voorzet lenzen. Betaalbaar én een mooi ding om het eens mee te testen. Iets leuk lijken te vinden om te doen wil nog niet zeggen dat ik het ook echt leuk vind ;)
Tot nu toe ben ik zeer tevreden met de voorzet lens. Al zou ik wel nog meer macro willen kunnen schieten. Toch maar gaan sparen of die jackpot eindelijk eens gaan winnen...sparen dus!

We zijn de afgelopen week begonnen met de operatie achtertuin en zodra de nieuwe planten in de grond stonden zat ik er met de camera bij ;)

Een vetplantje wat ging bloeien in een bak met onkruid.
Na het water geven ;)
Spaanse margriet
Ik kan deze knop wel groot kijken!
Een waterdruppel op de anjers.
Lucky shot!
Deze slak wilde wel even poseren LOL
Fijn weekend!

Liefs, Margot

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Margot. Ik houd niet van slakken maar deze is prachtig, vooral zijn huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben er ook geen fan van, maar wel van de foto (al zeg ik het zelf haha)

      Verwijderen
    2. ik zoek een adres waar ik je kan mailen, maar kan dat nergens vinden.......

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen