vrijdag 5 augustus 2016

Mijn week

1 blog per week, zou het lukken? Er gebeurd hier niet zo gek veel wat leuk is voor een blog.
Dit klinkt ook zieliger dan ik het bedoel haha.
Mijn lijf gedraagt zich niet altijd even lekker en deze week lag ik 2 dagen achter elkaar voor het grootste gedeelte in bed. Te moe om ook maar iets te doen, zelfs rechtop zitten in al een uitdaging.
Op zulke dagen zijn Programma gemist en Netflix mijn beste vriendjes. Want wat moet je anders doen?
3 keer raden wat het werd haha!
Meestal zijn dit soort hangdagen de straf voor het teveel doen op een goede dag, iets met balans enzo...Maar dat was eigenlijk ook niet echt het geval. Gewoon een dipje, toe aan minder vochtig weer of whatever.

Vandaag was een redelijke dag, maar ook weer niks gedaan, alleen even langs de praktijkondersteuner maar dat was het dan ook wel. De strijkberg wordt ondertussen alleen maar groter :P

Tussendoor probeer ik wel weer mee te doen met de photochallenge op Instagram van Fat Mum Slim, wat tot nu toe lukt, maar de maand is nog lang.
Hier zijn de eerste 5 foto's:

Dag 1: Colorful
Dag 2: Money
Dag 3: Shadow
Dag 4: Geometric
Dag 5: Side by side


De laatste foto is tijdens onze vakantie in Italiƫ gemaakt, beetje smokkelen mag best af en toe.
Ik vind een photochallenge altijd erg leuk om te doen, maar soms mis ik wel eens een dag (of meer) door mijn fantastische k** lijf.

Geen ramp natuurlijk, maar ik vind dat dan irritant. Maar het helpt je de dag door haha!
Dat mis ik nog steeds hoor, een doel hebben. Ik kan wel elke dag de camera pakken, maar ook dat gaat vervelen.
Ik vrees dat ik dat zal blijven missen. Voor mijn gevoel hoor je je er net niet bij, of dat ook echt zo is weet ik niet hoor. Soms krijg ik wel eens de vraag: "Goh lekker een dagje vrij vandaag?" Ik antwoord dan met een stalen smoeltje; "Ja heerlijk!" En denk dan, en morgen ook, overmorgen ook en voor de rest van mijn leven ben ik 'lekker een dagje vrij'....
Waar de ene deur sluit, blijven andere deuren ook potdicht ofzo*grinnik*

Pinterest staat vol met inspirerende quotes. Ik kan daar niet zo goed tegen, eerlijk gezegd, ik krijg er ontzettende jeuk van!
Als je er in gelooft dan lukt het je! Ik weet het niet hoor... Misschien geloof ik er niet genoeg in, maar sommige dingen lukken gewoon echt niet meer. Gelukkig bestaat er zoiets als zelfspot, dat hebben we hier genoeg! Soms lijkt het daardoor wel eens of het ons niets doet, dat is uiteraard niet zo, maar soms haalt het wel de scherpe randjes ergens vanaf.
Zoiets als deze qoute van Rumag, dikke like!
Ik ga weer verder met bankhangen, heb een fijn weekend en tot de volgende keer.
De planning voor een nieuwe blog is volgende week vrijdag, maar ik beloof niks ;)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten